Zarządzenie Nr 2/2021
poniedziałek, 18 stycznia 2021 08:31

Zarządzenie Nr 2/2021 Dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 w Nowym Sączu z dnia 18.01.2021r.

w sprawie:

· przedłużenia czasowego zawieszenia zajęć stacjonarnych dla uczniów klas 4-8.

· Powrotu do nauczania stacjonarnego w klasach 1-3.

 

Podstawa prawna:

ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI I NAUKI z dnia 23 października 2020 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.

ROZPORZADZENIE ME i N z dnia 13stycznia 2021r. zmieniające rozporządzenie w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.

Na podstawie art. 30b ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 910 i 1378)

 

Zarządzenie Nr 2/2021

Dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 w Nowym Sączu

z dnia 18.01.2021r.

w sprawie:

· przedłużenia czasowego zawieszenia zajęć stacjonarnych dla uczniów klas 4-8.

· Powrotu do nauczania stacjonarnego w klasach 1-3.

Podstawa prawna:

ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI I NAUKI z dnia 23 października 2020 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.

ROZPORZADZENIE ME i N z dnia 13stycznia 2021r. zmieniające rozporządzenie w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.

Na podstawie art. 30b ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 910 i 1378)

W związku z kontynuacją nauki zdalnej w klasach 4-8 SP oraz powrotem do nauki stacjonarnej w klasach 1-3

zarządzam:

§1.

Organizacja pracy szkoły od 18 stycznia 2021 r. przedstawia się następująco:

1. W oddziałach przedszkolnych oraz w klasach 1-3 szkoły podstawowej zajęcia dydaktyczno-wychowawcze prowadzone będą w szkole, zgodnie z planem lekcji - nauczanie stacjonarne.

2. Klasy IV-VIII zajęcia dydaktyczno-wychowawcze prowadzone będą zgodnie z planem lekcji – w formie nauczania zdalnego (nauka na odległość).

3. Zajęcia z zakresu udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej tj. zajęcia korekcyjno-kompensacyjne, zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze oraz zajęcia dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się prowadzone będą zgodnie z ustalonym planem w formie on-line dla uczniów klas 4-8 oraz w nauczaniu stacjonarnym dla uczniów klas 1-3 i dzieci z oddziałów przedszkolnych.

4. Uczniowie, którzy z uwagi na rodzaj niepełnosprawność lub brak możliwości realizowania zajęć z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość, np. warunki domowe, nie będą mogli uczyć się zdalnie w domu, dyrektor szkoły zorganizuje nauczanie stacjonarne lub zdalne w szkole (z wykorzystaniem komputerów i niezbędnego sprzętu znajdującego się w szkole).

5. Zapewniona będzie opieka w świetlicy szkolnej dla dzieci klas 1-3 od godziny 6.45 do 16:30 wyłącznie dla rodziców pracujących.

6. Lekcje on-line będą trwały maksymalnie do 30 minut, pozostałą część lekcji, nauczyciel poświęcać będzie na indywidualne konsultacje, odpowiedzi na pytania uczniów poprzez wskazany komunikator.

7. Frekwencję na lekcjach w czasie zdalnego nauczania zapisywane będą w e- dzienniku jako: Z – zdalne obecny, N- zdalne nieobecny.

8. Nauczyciele mogą pracować w budynku szkolnym i za pomocą szkolnego łącza internetowego prowadzić zajęcia zdalne.

9. Pracownicy oraz uczniowie przebywający na terenie szkoły zobowiązani są do bezwzględnego przestrzegania wdrożonych „Wewnętrznych procedur bezpieczeństwa w czasie funkcjonowania szkoły podczas nauczania stacjonarnego w okresie epidemicznym COVID-19 .”

§ 2.

Zobowiązuję nauczycieli do:

1. Analizy programów nauczania, metod oraz form pracy z uczniem pod kątem dostosowania do realizacji ich treści w ramach nauczania zdalnego. Sugeruję, aby w pierwszej kolejności uwzględnić treści najłatwiejsze, które będą możliwe do opanowania przez uczniów w formie nauki zdalnej.

§3.

Zobowiązuję nauczycieli do wprowadzenie zmian w przedmiotowych systemach oceniania (wymaganiach edukacyjnych) w zakresie:

1. Form pracy ucznia, które będą podlegały ocenianiu w pracy zdalnej;

2. Sposobu komunikowania uczniom i rodzicom informacji o osiągnięciach uczniów.

§4.

Wprowadzam „Regulamin organizacji pracy Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 w Nowym Sączu w systemie zdalnym”, który będzie obowiązywał od dnia 18.01. 2021 r. Regulamin stanowi załącznik nr 1 do zarządzenia.

§5.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 18.01.2021 r.

Wicedyrektor

Małgorzata Olszyńska

Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 2/2021

Dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 w Nowym Sączu

z dnia 18.01.2021r.

Regulamin organizacji pracy szkoły w systemie zdalnym

od dnia 18 stycznia 2021r.

§ 1.

Postanowienia ogólne.

1. Regulamin organizacji pracy w systemie zdalnym określa formy i sposób realizacji procesu dydaktyczno-wychowawczego w Zespole Szkolono-Przedszkolnym nr 2 w Nowym Sączu w okresie częściowego ograniczenia jej funkcjonowania ze względu na zwiększone ryzyko zagrożenia uczniów i pracowników zakażeniem Covid-19.

2. Czas ograniczenia funkcjonowania szkoły jest oznaczony.

3. W przypadku ustąpienia zagrożenia zdrowia uczniów i pracowników zarządzenie Dyrektora z dnia 18 stycznia 2021 r. traci moc.

4. Regulamin obowiązuje całą społeczność szkolną drugiego etapu edukacyjnego i wszystkich pracowników zatrudnionych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Nowym Sączu.

5. Za organizację realizacji zadań szkoły, w tym zajęć z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość lub innego sposobu realizacji tych zadań, w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania szkoły odpowiada Dyrektor.

§ 2.

Organizacja procesu dydaktyczno-wychowawczego i opiekuńczego od 09 listopada 2020 r. wygląda następująco:

1. Oddziały przedszkolne- praca stacjonarna.

2. Klasy 1-3 – praca stacjonarna.

3. Klasy IV- VIII - praca on-line -nauczanie zdalne.

4. Zajęcia odbywają się zgodnie z obowiązującym na dany moment rozkładem lekcji.

5. Uczeń ma obowiązek uczestniczenia w zajęciach on-line.

6. Uczniów i pracowników szkoły przebywających na terenie placówki obowiązuje reżim sanitarny i obowiązek przestrzegania wdrożonych procedur bezpieczeństwa.

7. Praca pedagoga i psychologa szkolnego w formie konsultacji zdalnych.

8. Uczniowie odbywający naukę na odległość mają prawo do korzystania z pomocy

psychologiczno-pedagogicznej w formie zdalnej.

9. Jako zasadę przyjmuję się fakt, że wszyscy nauczyciele mogą pozostawać w budynku szkolnym i za pomocą szkolnego łącza internetowego prowadzić zajęcia zdalne. Wyjątkiem są sytuacje, w których nauczyciel będzie mógł prowadzić zajęcia on-line w domu, za zgodą dyrektora szkoły.

§ 3.

Pamiętajmy: że zdalne nauczanie nie może polegać wyłącznie na wskazywaniu i/lub przesyłaniu zakresu materiału do samodzielnego opracowania przez ucznia.

Nauczanie zdalne i zasady jego prowadzenia są następujące:

1. W okresie częściowego, czasowego ograniczenia funkcjonowania Szkoły wprowadza się dla klas IV– VIII formę kształcenia na odległość.

2. Podstawową platformą komunikacyjną nauczycieli z uczniami i rodzicami jest e- dziennik Vulcan.

3. Podstawowym narzędziem wykorzystywanym do edukacji zdalnej jest platforma CLASSROOM .

4. Innymi dopuszczalnymi sposobami komunikacji nauczycieli z uczniami i rodzicami mogą być: poczta elektroniczna, telefon, komunikatory internetowe.

5. Szkoła realizując kształcenie na odległość wykorzystywać będzie również inne strony internetowe, m.in: www.epodreczniki.pl, www.gov.pl/zdalnelekcje, www.cke.gov.pl.

6. Nauczyciele na podstawowej platformie mogą:

a) prowadzić lekcje online (lekcja z użyciem kamery nie powinna trwać dłużej niż 30 minut);

b) zamieszczać i wykorzystywać nagrania z przygotowanymi materiałami edukacyjnymi,

c) zamieszczać i wykorzystywać prezentacje;

d) zamieszczać i wykorzystywać linki do innych stron internetowych z materiałami edukacyjnymi;

e) zamieszczać i wykorzystywać zadania, ćwiczenia, karty pracy do wykonania przez ucznia.

7. Do zajęć prowadzonych przez nauczyciela bezpośrednio z uczniami z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość zalicza się:

a) prowadzenie zajęć online;

b) rozmowy telefoniczne z uczniami;

c) rozmowy z uczniami na czacie tekstowym, na forum dyskusyjnym;

d) prowadzenie wideokonferencji/ webinariów i innych form komunikowania się online;

e) prowadzenie korespondencji mailowej lub za pośrednictwem innych dostępnych form komunikowania się na odległość;

8. Zajęcia z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość to aktywność nauczyciela i ucznia, która może odbywać się z użyciem monitorów ekranowych, ale także bez ich użycia (przygotowanie zleconych prac).

9. Zajęcia z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość mogą być realizowane w szczególności:

a) z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej zapewniających wymianę informacji między nauczycielem, uczniem lub rodzicami;

b) przez podejmowanie przez ucznia aktywności określonych przez nauczyciela, potwierdzających zapoznanie się ze wskazanym materiałem i dającym podstawę do oceny pracy ucznia;

c) przez informowanie rodziców o dostępnych materiałach i możliwych formach ich realizacji przez ucznia w domu.

10. Zasady przekazywania uczniowi materiałów edukacyjnych w przypadku, gdy uczeń nie ma dostępu do odpowiedniej platformy w związku z chwilowym ograniczonym lub całkowitym brakiem dostępu do Internetu:

11. Każdy wychowawca klasy dokonuje sprawdzenia dostępności uczniów do narzędzi wykorzystywanych w edukacji zdalnej (laptop, zestaw komputerowy, tablet, telefon) oraz przekazuje zgromadzone informacje nauczycielom;

12. W przypadku, kiedy uczeń nie ma dostępu, wychowawca informuje o tym fakcie nauczycieli uczących w danej klasie, którzy są zobowiązani do przesłania materiałów przez e-dziennik.

13. Rodzicom uczniów, którzy nie posiadają sprzętu do zajęć online, zostaną wypożyczone laptopy na podstawie umowy użyczenia (ograniczona ilość).

§ 4.

Zasady prowadzenia bezpiecznej lekcji online.

1. W lekcji mogą brać udział jedynie uczniowie z danej klasy. Nie mogą w niej uczestniczyć osoby postronne.

2. Właścicielem i prowadzącym lekcje jest nauczyciel i tylko on ma prawo do wyciszania uczestników i prezentowania swojego ekranu.

3. W systemie nauczyciel może jedynie publikować ogólne materiały edukacyjne, bez ujawniania jakichkolwiek danych osobowych uczniów lub rodziców.

4. Hasła do konta nie mogą być przekazywane osobom trzecim. Powinny być trudne do złamania, ale łatwe do zapamiętania.

5. Kamera powinna pokazywać tylko to, co faktycznie może być pokazane w trakcie lekcji. Dotyczy to także dzielenia ekranu.

6. Ochrona uczniów przed zagrożeniami w sieci Internet jest obowiązkiem rodziców/opiekunów prawnych. Należy zachować w tym względzie szczególną czujność.

7. Rekomenduje się zastosowanie mechanizmów kontroli rodzicielskiej. Należy zwracać uwagę na wszystkie programy, aplikacje czy strony internetowe używane podczas nauczania zdalnego.

8. Zakazuje się korzystania ze stron wskazywanych przez przeglądarkę lub programy antywirusowe zainstalowane na komputerze jako podejrzane, nie należy także włączać reklam internetowych, jakie mogą pojawiać się w czasie korzystania z nauczania zdalnego, klikania na linki do serwisów niewskazywanych bezpośrednio przez nauczyciela. Nie należy również pobierać załączników niewskazanych przez nauczyciela.

§ 5.

Zasady zachowania podczas lekcji online.

1. Przed każdymi zajęciami wyłączamy wszystko, co mamy na komputerze lub komórce. To, co dzieje się w tle może rozpraszać i przeszkadzać w uczestnictwie w zajęciach.

2. Ekrany to teraz nasza klasa on-line – podobnie jak w szkole podczas lekcji, również tutaj NIE odzywamy się do siebie wulgarnie, nie wyśmiewamy innych, nie krytykujemy, nie obrażamy.

3. Logujemy się zawsze swoim hasłem, nie podszywamy się pod nikogo innego, nie zmieniamy nicków w czasie lekcji.

4. Lekcji nie wolno nagrywać, fotografować, robić printscreenów i upubliczniać. Złamanie tej ważnej zasady wiąże się nie tylko wykluczeniem z lekcji, ale też z konsekwencjami prawnymi.

5. Głos na zajęciach zabieramy po kolei. Jest to ustalone przez osobę, która prowadzi zajęcia lub przez ucznia - poprzez zgłoszenia się do odpowiedzi.

6. Nie podnosimy na siebie głosu. Ani mówiąc przez komunikator, ani w trakcie aktywności na forach - NIE PISZ CAPS LOCKIEM.

7. Widzicie coś, co Was niepokoi? Reagujcie i informujcie o tym nauczyciela.

8. Zajęcia online wymagają od nas wszystkich skupienia. Szanujmy swój czas i koncentrujmy się na tym, co dzieje się na zajęciach. Jeśli zajęcia będą zakłócane, nauczyciel może wyciszać klasę i dać dostęp do mikrofonu tylko wskazanym uczniom.

§ 6.

Zasady ustalania tygodniowego zakresu treści nauczania w poszczególnych oddziałach.

1. Doboru treści kształcenia należy dokonywać do ustalonego tygodniowego rozkładu lekcji w poszczególnych klasach oraz z uwzględnieniem przedłożonych przez nauczycieli zmian w programach nauczania biorąc pod uwagę możliwości psychofizyczne uczniów w podejmowaniu wysiłku, warunki rodzinne dziecka, zróżnicowanie zajęć w danym dniu, łączenie naprzemienne kształcenia z użyciem monitorów i bez ich użycia, ograniczenia wynikające ze specyfiki zajęć.

2. Zakres dobranych treści e-lekcji ma uwzględniać czas jej trwania nie dłużej niż 30 minut. Pozostała część jednostki dydaktycznej przewidziana jest na konsultacje indywidualne z uczniami i dodatkowe wyjaśnienia.

3. Terminy wykonania zadań nie mogą być zbyt krótkie. Wiadomości i zadania od jednego nauczyciela (z jednego przedmiotu) powinny być przekazywane z zachowaniem równomiernego obciążenia ucznia w korelacji z innymi otrzymywanymi zadaniami z pozostałych przedmiotów.

4. Zaleca się, aby instrukcje dla uczniów były proste i jasne, nieprzeładowane treściami nieistotnymi.

5. W komunikacji należy pamiętać o zachowaniu właściwego dystansu w relacjach uczeń- nauczyciel. Prowadzona korespondencja może stanowić część dokumentacji przebiegu nauczania.

§ 7.

Ocenianie uczniów w nauczaniu na odległość.

1. Ocenianie bieżące polega na wystawieniu oceny zgodnie z przyjętą skalą stopni w szkole, z uwzględnieniem w szczególności: co uczeń zrobił dobrze, co wymaga poprawy, a także wysiłku wkładanego w wykonanie zadania przez ucznia

2. Ocenianiu podlega:

a) odpowiedzi ustne w czasie zajęć on-line lub w trakcie rozmów telefonicznych;

b) wypowiedzi uczniów na czacie tekstowym, na forum dyskusyjnym;

c) wypowiedzi uczniów w czasie komunikowania się on-line;

d) wykonanych w domu zadań zleconych przez nauczyciela, przesłanych mailem lub inną drogą elektroniczną, np. w formie projektu, prezentacji, plakatu, karty pracy;

a) testy on-line udostępnione na wybranej platformie.

b) prace wykonywane przez uczniów dostosowane są do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych ucznia.

c) prace zadawane uczniom do samodzielnego wykonania w domu, które podlegają ocenie, uwzględniają warunki techniczne, takie jak dostęp ucznia do Internetu oraz jego jakość, urządzenia dostępne do zdalnej nauki oraz liczbę osób, które oprócz ucznia z nich korzystają.

3. W okresie zdalnej nauki dopuszcza się przeprowadzenie prac klasowych, sprawdzianów czy kartkówek zgodnie z obowiązującymi zasadami.

4. Na ocenę osiągnięć ucznia z danego przedmiotu nie mogą mieć wpływu czynniki związane z ograniczonym dostępem do sprzętu komputerowego i do Internetu.

5. Jeśli uczeń nie jest w stanie wykonać poleceń nauczyciela w systemie nauczania zdalnego ze względu na ograniczony dostęp do sprzętu komputerowego i do Internetu, nauczyciel ma umożliwić mu wykonanie tych zadań w alternatywny sposób – tj. za pomocą sms lub w wersji papierowej.

6. Na ocenę osiągnięć ucznia z danego przedmiotu nie może mieć wpływu poziom jego kompetencji cyfrowych. Nauczyciel ma obowiązek wziąć pod uwagę zróżnicowany poziom umiejętności obsługi narzędzi informatycznych i dostosować poziom trudności wybranego zadania oraz czas jego wykonania do możliwości psychofizycznych ucznia.

7. W okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania Szkoły przy ustalaniu oceny zachowania ucznia bierze się pod uwagę jego aktywność w nauczaniu zdalnym.

8. Rodzice oraz uczniowie będą informowani o postępach ucznia w nauce, a także uzyskanych ocenach za pośrednictwem dziennika elektronicznego. Informacje mogą być przekazywane także za pomocą innych, uzgodnionych z rodzicem, dostępnych form porozumiewania się na odległość.

§ 9.

Dokumentowanie przebiegu nauczania i wychowania.

1. Dokumentowanie przebiegu nauczania i wychowania odbywa się poprzez bieżące i systematyczne rejestrowanie odbytych zajęć w dzienniku elektronicznym.

2. Odnotowywanie frekwencji uczniów odbywa się w sposób tradycyjny w e-dzienniku (Z –zdalne obecny, N- zdalne nieobecny).

3. Po zakończonych zajęciach w dniu 29.01.2021 r nauczyciele zobowiązani są do przedłożenia drogą elektroniczną sprawozdania za przepracowany okres pracy zdalnej, dotyczący: realizowania podstawa programowej, zachowania zasad bhp w pracy zdalnej.

§ 10.

Praca pedagoga i psychologa szkolnego.

1. Pedagog i psycholog szkolny są dostępni dla uczniów i rodziców zgodnie z wcześniej ustalonym harmonogramem znajdującym się na stronie internetowej szkoły.

2. Pedagog i psycholog szkolny organizują konsultacje w formie dogodnej dla uczniów i rodziców, m.in. konsultacja telefoniczna/osobista, wideokonferencja, e-dziennik.

3. Pedagog i psycholog szkolny świadczą pomoc psychologiczno-pedagogiczną w trakcie trwania sytuacji kryzysowej, w szczególności:

a) otoczenia opieką uczniów i rodziców, u których stwierdzono nasilenie występowania reakcji stresowych, lękowych w związku z epidemią koronawirusa,

b) inicjowania i prowadzenia działań interwencyjnych w sytuacjach kryzysowych, w uzgodnieniu z dyrektorem,

c) minimalizowania negatywnych skutków reakcji uczniów pojawiających się w wyniku wdrażania nauczania zdalnego,

d) otoczenia opieką i udzielanie wsparcia uczniom, którzy mają trudności z adaptacją do nauczania zdalnego,

e) udzielania uczniom pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formach odpowiednich do nauczania zdalnego.

4. Pedagog i psycholog szkolny świadczą pomoc nauczycielom i pracownikom szkoły poprzez organizacją szkoleń on-line.

§ 11.

Formy współpracy dyrektora z nauczycielami i koordynowanie przez niego współpracy z uczniami i rodzicami.

1. Współpracę nauczycieli z uczniami i rodzicami koordynuje Dyrektor szkoły.

2. Problemy zgłaszane nauczycielom przez uczniów i rodziców w trybie pilnym mają być przekazywane Dyrektorowi szkoły.

3. Nauczyciel zobowiązany jest do regularnego odczytywania wiadomości wysyłanych przez Dyrektora poprzez e-dziennik, maila, wiadomość sms oraz poprzez komunikatory internetowe i w razie potrzeby bezzwłoczne udzielenia odpowiedzi na informacje.

4. Rady Pedagogiczne będą przeprowadzane w miarę możliwości i w zależności od podejmowanej tematyki w formie zdalnej.

5. Wychowawca utrzymuje stały kontakt z uczniami i rodzicami ze swojej klasy. O każdym zgłaszanym przez rodziców i uczniów problemie powinien bezzwłocznie zawiadomić Dyrektora szkoły.

§ 12.

Współpraca z rodzicami i formy wsparcia rodziców.

1. Rodzic dziecka ma obowiązek stałego kontaktu z nauczycielem w razie pojawiających się trudności w nauce lub innych przyczyn nieaktywności ucznia w procesie dydaktycznym (brak logowania, brak aktywności w odrabianiu zadań domowych, brak odpowiedzi na maile nauczycieli, itp.).

2. Rodzice uczniów czuwają nad prawidłową pracą dziecka w domu i terminami przesyłania nauczycielowi wykonanych zadań w czasie wskazanym przez nauczyciela.

3. Nauczyciel informuje uczniów i rodziców o postępach ucznia w nauce oraz uzyskanych przez niego ocenach w dzienniku elektronicznym.

4. Każdy nauczyciel prowadzi z rodzicami konsultacje dotyczące postępów ucznia.

· formie i terminie nauczyciel informuje rodziców uczniów przez dziennik elektroniczny lub w innej dogodnej dla obu stron formie.

5. Pedagog szkolny i wychowawcy klas, w porozumieniu z rodzicami uczniów są odpowiedzialni za udzielanie uczniom pomocy pedagogiczno–psychologicznej zgodnie z obowiązującym prawem.

6. Wszyscy nauczyciele dostosowują wymagania do potrzeb uczniów objętych w roku

7. szkolnym 2020/2021 pomocą pedagogiczno–psychologiczną, zgodnie z zaleceniami poradni psychologiczno-pedagogicznej.

8. Rodzice wspomagają swoje dzieci w nauce zdalnej przez czuwanie nad prawidłowością odrabiania prac domowych, wykonywania zadań przez dzieci, kontakty z nauczycielami.

§ 11.

Postanowienia końcowe.

1. Niniejszy dokument stanowi informację dla nauczycieli, uczniów i rodziców o zasadach nauczania na odległość.

2. Wychowawcy klas przekazują informację rodzicom i uczniom o zamieszczonym niniejszym dokumencie na stronie internetowej szkoły. Na zajęciach z wychowawcą wychowawcy dokładnie przedstawiają dokument swoim wychowankom.

3. Zawieszam możliwość bezpośredniego kontaktu z nauczycielem podczas tzw. „Środy otwartej”, zebrań z Rodzicami z możliwością kontaktu wyłącznie za pomocą dostępnych ustalonych komunikatorów. (Dziennik elektroniczny).

4. Dyrektor szkoły wprowadza zarządzeniem niniejszy Regulamin Pracy Szkoły, zobowiązuje nauczycieli do zapoznania się i przestrzegania.

5. Obowiązuje całkowity zakaz nagrywania zajęć lekcyjnych, konsultacji i spotkań prowadzonych w ramach kształcenia on-line.

6. Zobowiązuje się uczestników zdalnego nauczania do przestrzegania etykiety językowej i zachowanie kultury w komunikacji z nauczycielami.

7. Wszelkie uwagi, wnioski o organizacji i przebiegu zdalnego nauczania kierować należy z zachowaniem drogi służbowej.

8. W sprawach administracyjnych należy kontaktować się elektronicznie lub telefonicznie z sekretariatem szkoły.

Wicedyrektor Szkoły

Małgorzata Olszyńska

 

 

Copyright © Szkoła Podstawowa nr 20 w Nowym Sączu | Wszelkie prawa zastrzeżone
Projekt i wykonanie BrandArt DESIGN.